zaterdag 5 juli 2014

Ik ben er nog hoor!

Lieve allemaal,

September 2013 was mijn laatste post! Ik schrik er eigenlijk van. En wat is er ondertussen veel gebeurt!
Op 31 mei ben ik bevallen van ons zoontje Flynn Senna, een prachtig jongetje!
Ik ben eigenlijk al die tijd heel creatief geweest! Kaartjes, scrapsels (hoewel dat op een erg laag pitje staat) maar vooral veel gehaakt voor onze kleine man! We wisten dat we een jongetje kregen dus ik kon helemaal los gaan! Na drie meisjes en veel roze mocht ik nu met blauw aan de slag. Voor zijn kamertje veel gemaakt, lakentjes, dekentjes, slofjes, lieve pakjes enz.
Van bloggen komt gewoon niets eigenlijk! Als ik even wat wil melden doe ik dat vaak via facebook. Ik weet nog steeds niet goed wat ik met mijn blogjes aan moet, doorgaan of gewoon stoppen. Maar ja, stoppen is ook weer zo definitief! Noem het een lange pauze.
Wie weet besluit ik alsnog te stoppen hoor maar nu nog even niet. Ik zou zoveel leuks willen delen, fotos maken en hier plaatsen maar er zijn belangrijker dingen nu. Ik wil vooral genieten van ons gezinnetje! Het gaat allemaal  alweer zo snel! Ik wens iedereen in iedergeval een hele fijne zomer en wie weet tot blogs. Natuurlijk nog even twee fotos van onze kleine man!

Liefs, Linda.

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeautje,na drie meisjes een mannetje. Wat een heerlijk kind! Nou geniet er maar van, in blogland zijn we geduldig hoor.
    Fijne zomervakantie toegewenst! Liefs , Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Linda!
    Wat een verrassing!! Gefeliciteerd met jullie zoontje, geniet er met volle teugen van want de tijd gaat zo snel! Wij hebben sinds 27 januari een kleindochtertje, Nimke, en je moét gewoon genieten want ze groeien als kool!!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Lin, leuk om hier weer eens een berichtje van jou te lezen. Ik zit met hetzelfde dilemma, maar ja inderdaad om nou gelijk helemaal te stoppen. Geniet eerst maar van jullie lekkere ventje, en dan kijk je later maar. Ik kom gauw weer een bakkie halen hoor. Hij groeit zo snel. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, laat ik nou toch deze week nog aan jou (en je vriendin Patricia) hebben gedacht... Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon! Wat een verrassing. Ik miste je wel in blogland, want op FB volg ik je niet (of nog niet). Ik zou het jammer vinden als je stopt met je blog...
    Maar geniet nu eerst even van jullie ventje, het gaat zo snel.
    Een lief mutsje heb je voor hem gehaakt.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... ha, nu zie ik pas dat Patricia ook heeft gereageerd (-: Doe haar de groeten, als je wilt. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Linda, wat leuk weer even iets van je te horen en zien vooral! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje! Geniet van elkaar en het bloggen komt wel weer joh! Een fijne zomer gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Someone necessarily lend a hand to make critically posts I’d state. This is the first time I frequented your website page and thus far? I surprised with the analysis you made to create this particular submit incredible. Magnificent activity!
    Cardsharing Server

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hermes bags 2013
    Greetings from Florida! I'm bored to tears at work so I decided to check out your
    blog on my iphone during lunch break. I enjoy the info you provide here and can't wait to
    take a look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my mobile ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen