zondag 29 september 2013

Teabagholder

Voor de juf van Jade die woensdag haar 60e verjaardag vierde heb ik deze Teabagholder gemaakt. Het papier komt uit een papierblok van de action (nog steeds leuk om mee te werken en lekker stevig voor dit projectje) Ik heb verschillende stansjes gebruikt en stempeltjes en verder de cut-outs uit een vel die ook in het blok zit. De theekopjes voorop zijn toch zo lief en wat dacht je van al die mooie roosjes! Binnenin felicitaties en de lettertjes Jade gestansd. Ik had een hele mooie koffiemok gekocht en daar allemaal lekkere dingetjes in gedaan. Het was een leuk geheel en de juf was er blij mee!


Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog! Tot de volgende keer.
Liefs, Linda.

7 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Linda, de juf zal hier vast heel blij mee zijn,
    fijne zondag, liefs, Sonja (die je nu volgt via bloglovin en wél weer meldingen krijgt van je nieuwe posten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh deze is superleuk geworden! Zal ze vast heel blij mee zijn geweest!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart, dit model ken ik nog niet, heb je daar een patroontje van op internet, of heb je hem zelf ontworpen,
    Ik kan me voorstellen dat de juf er erg blij mee was

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda wat schattig weer gemaakt......ik hou ook van de Action blokjes.....de juf zal er heel blij mee zijn...
    De kleine cadeautjes waar je iemand zo blij mee kan maken..

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lin,
    Wat heb je dit ontzettend schattig gemaakt! Ik ben ook zo blij met die action blokken. Goede Tip van je!
    Je vorige post met dat babyhangertje is ook erg mooi.
    Ik had het je al gezegd, je hebt je goed laten inspireren door hun eigen geboorte kaartje.
    Fijne dag en tot morgen.

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen