donderdag 17 september 2015

Een nieuw blog!

Lieve allemaal,
Heel lang heb ik zitten denken of ik wel of niet door zou gaan met mijn blog, ik heb een besluit genomen en ik ga weer bloggen! Ik heb een nieuwe naam en een nieuw blog het heet Kiezeltjes. Kiezeltjes omdat we Kiezenberg heten en dol zijn op mooie steentjes (en al zijn het geen kiezelsteentjes, onze meiden heten Amber, Jade en Robyn) Dit blog wordt niet meer bijgewerkt maar zal puur als archief dienen. Mijn nieuwe blog wordt er een met van alles en nog wat, van scrappen tot haken tot het maken van kleding, stempelen, werken met textielverf enz. Vandaag het eerste berichtje geplaatst, mocht je het leuk vinden neem dan een kijkje en misschien vindt je het leuk om me daar te gaan volgen! Bedankt voor alle leuke reacties hier op mijn scrapsels en graag tot ziens op Kiezeltjes.
Liefs, Linda.

1 opmerking: