zondag 11 augustus 2013

Hoera een jongetje

Lieve allemaal, we zijn weer terug van een lekkere vakantie in eigen land. We hebben heerlijk genoten en ontzettend gebofd met het prachtige weer. Ik heb de komende week nog lekker vrij en de meiden nog drie weken! We gaan ons zeker nog vermaken. Onderstaand hangertje had ik voor de vakantie gemaakt voor een stel dat hun tweede kindje hebben gekregen. Het is een mdf bordje dat ik heb het beplakt met papier van oktober afternoon, passend bij het kamertje. Ik heb het wat versierd met een strik, een houten bloemetje met knoopje, een charm en hier en daar wat gestempeld. Ik heb een soortgelijk hangertje gemaakt ook voor een jongetje maar dat bewaar ik voor de volgende post! Er ligt nog wat werk op me te wachten!
Liefs en tot de volgende keer!
Linda.

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi je naambordje voor de baby, mooi uiltje en super kleurtjes!
    Wat heerlijk nog zo lang vrij, hier gaan morgen de scholen weer beginnen helaas.
    Geniet van een heerlijke vakantie met je meiden!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lin,
    Ook weer thuis, ja we hebben echt mooi weer gehad. Gelukkig maar. Verder leuke vakantie gehad? Jammer dat je niet "thuis" was.
    Je hebt een leuk naambordje gemaakt. Ik had hem al gezien, hij is snoezig.
    Binnenkort weer afspreken?
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen