zaterdag 27 juli 2013

Baby cadeautje

Eindelijk weer een blogberichtje van mijn kant! Moet zeggen dat ik echt in een zomermodus zit momenteel!
Toch wil ik even dit babycadeautje met jullie delen. Ik heb het gemaakt voor onze buurtjes die pas weer papa en mama zijn geworden van een mooi babymeisje. Natuurlijk een kaartje gemaakt met Eline baby papier. Het plaatje van het wiegje komt van het internet. Binnenin het kaartje een vlaggetjes lijn met de naam van de kleine en wat labeltjes met daarop onze felictaties en gestempelde tekstjes.
Het uiltje heb ik gemaakt van vilt met een stans van Marianne design en kan evt op de babykamer gehangen worden! Leuk en decoratief aan een kapstokje of  aan een haakje. 
 In dit cadeaudoosje heb ik twee paar kleine sokjes gestopt! Voor dit doosje heb ik Maia papier en Tilda papier gebruikt. De 'baby' stans is van Marianne. Verder een stempeltje en een klein gehaakt bloemetje.
Ik heb alle cadeautjes in een mandje gedaan die ik van xxl garen heb gehaakt. Ik had er ook nog een t-shirtje en een broekje bij in gestopt!
Het mandje uiteindelijk in folie verpakt en dichtgeknoopt met een koordje waaraan kraaltjes en bloemetjes hangen.Op de grote bloem heb ik een tekstje gestempeld! Zelf was ik erg blij met het resultaat en het was zo leuk om te maken!
Er zijn de laatste tijd in onze omgeving heel veel baby's geboren en voor iedereen ben ik aan de slag gegaan! Helemaal leuk en ik zal het zeker nog laten zien allemaal.
Voor nu wens ik jullie een heel fijn zomers weekend en tot de volgende keer!
Liefs, Linda.

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie creaties ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Linda,
    Wat een gaaf geboortecadeau heb je gemaakt voor jullie buurtjes. Super leuk hoe alles weer perfect bij elkaar kost. Het uiltje vind ik erg leuk maar ook het gehaakte mandje maakt het geheel compleet. Ze zijn er vast heel blij mee of moet je het nog gaan geven? Ik kijk al uit naar je volgende geboortecreaties. En verder lekker genieten van het heerlijke zomerse weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er goed en sweet uit! Veel plezier met geven hoor!
    Fijne zondag nog.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen