vrijdag 23 augustus 2013

Notitieboekje

Voor de dochter van mijn vriendin beplakte ik een klein notitieboekje voor haar verjaardag. Het papier komt van een papierblok van de action. Het is zo leuk! Deze blokken hebben prachtige dessinvellen en hele leuke die-cuts voorin het blok. Ik vind ze ideaal om even snel iets leuks te maken, alles past prachtig bij elkaar. Ik heb het boekje verder versierd met kant, een knoopje, en een charm. Aan de zijkant heb ik een klein potloodje bevestigd die ik uiteraard ook heb beplakt en heb versierd met kant en een bloemetje.

De achterkant van het boekje en de binnenkant. Binnenin het boekje zit een klein flapje daar heb ik een kaartje met onze felicitaties in gestopt. Zelf kan ze hier kleine notitieblaadjes bewaren.

Het handige van dit kleine boekje is dat het in een envelop past en het dus makkelijk verstuurd kan worden. Het is weer eens iets anders dan een kaartje. Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog en tot de volgende keer!.
Liefs, Linda

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Linda en dat papier is echtheel mooi.
    Ik heb het ook maar nog niet gebruikt, dit geeft weer leuke inspiratiedank je.
    Leuk inderdaad om zoiets per post cadeau te doen.
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker super leuk uit dat papier je hebt er iets prachtigs van gemaakt !
    Altijd leuk om te geven

    Fijn weeken

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig boekje is het geworden ben ook weg van de Action spulletjes...
    Lief boekje en een leuk cadeautje Linda..

    Ook leuk bedacht het kaartje er in..

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he die blokjes,ze zijn alleen zo moeilijk te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke boekje geworden..en wat moeten wij frobelaars toch zonder de action. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Lin, wat een lief boekje zeg. Ik dacht dat ik allang had gereageerd op deze post, vreemd, blijkbaar dus niet.
    Tot vanavond, ik heb er zin in.
    Grt Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Lin, ja ze is er echt super blij mee.
    Dank je wel nog!! Dikke zoen X Celine

    BeantwoordenVerwijderen