dinsdag 27 oktober 2009

Halloween

Gisteravond was ons 'Halloween' kaarten maak avondje.
Het was erg gezellig en het resultaat helemaal leuk!
Ik heb dit kaartje gemaakt naar een model dat ik al eens vaker heb gebruikt, het patroon van deze kaart staat ook in de laatste Cards!
Ik vind het echt een hele leuke kaart om te maken omdat je er heel veel op kwijt kunt!
Het papier dat ik gebruikt heb is uit de 'So Spooky' collectie van Magnolia en het heksje, uiltje en de teksten zijn stempeltjes ook uit deze lijn.
Ik had verder van alles gezocht in Halloween stijl zoals de zwarte katjes, spookjes, spinnen en het kleine heksje.
Ook heb ik nog wat bloemen in dezelfde tinten gebruikt (ik kan het toch niet laten) een pompoen bedel en wat paarse plaksteentjes.
De zijkant van de kaart is geponst met de spinnenweb pons die ik later nog met wat witte inkt heb bewerkt.
Al met al was het weer een gezellige avond met leuke, lieve, grappige 'spooky' kaartjes!
Ik heb trouwens vandaag ook het nieuwste Magnolia Magazine gezien, erg leuk hoor!
Vooral weer heel veel inspiratie opdoen heeeeeerlijk!!
Tot snel en alvast voor iedereen...............Happy Halloween!


2 opmerkingen: