zondag 25 oktober 2009

Pumpkin Patch

Donderdagavond was weer ons scrapavondje! Met een aantal meiden lekker de hele avond scrappen en kletsen natuurlijk! het was weer erg gezellig.
Ik heb dit herfstkaartje gemaakt en ik ben begonnen met mijn 'kersthuisje'! maar daar binnenkort meer over.
Het schattige stempeltje is van Magnolia, verder heb ik eigenlijk alleen cardstock gebruikt en een klein stukje dessin papier van Bo Bunny.
Daarna heb ik het kaartje versierd met bloemen, blaadjes, eikeltjes en een paar steentjes.
De letters zijn van Melissa Frances en het 'spinnenweb' randje is geponsd met een Martha Stewart pons (met dank aan Marion ;-))
Zo, ik ga nu nog even verder met mijn kersthuisje en ik kan je zeggen, het wordt errug leuk!
Morgenavond heb ik met Marion en Alie een 'Halloween' avondje gepland, dan ga ik een kaartje maken met het 'So Spooky' papier van Magnolia en de bijpassende stempeltjes! heb er helemaal zin in.
Fijne avond nog!

1 opmerking:

  1. Dit is en blijft een schattige tilda van magnolia mooi gecombineerd met dit papier.
    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen