donderdag 29 oktober 2009

Christmas at Home

Ik heb nogmaals het schattige vogelhuisje gemaakt maar dit keer helemaal in kerststijl!
Het was weer zo ontzettend leuk om te doen!
Bijna alles wat ik hierbij heb gebruikt komt uit de 'Country Red' serie van Tilda.
Het papier, de knipvellen, de stickers, de houten figuurtjes, alles is van Tilda.
Ik heb het huisje naar hartelust versierd met kerst en winter embellishments.
Het dak en het hekje zijn gemaakt van bruin cardstock dat ik heb bewerkt met witte inkt voor het 'sneeuw' effect.
Verder heb ik veel wit kant gebruikt, een stukje bladmuziek (uit een oud kerst muziek boek!) bloemen en glitters natuurlijk want dat vind ik er wel helemaal bijpassen.
De tekstjes zijn Vintage Transfers van Melissa Frances.
Nu ben ik nog bezig met een klein boekje dat weer in het huisje past.
Het wordt een boekje in dezelfde stijl waar ik straks leuke kerst en winterfoto's in kan plakken!
Nog even geduld en dan kan ik het kleine huisje ophangen in ons 'kersthuis' waar het vast gezellig zal staan in de buurt van de boom.
Heel eerlijk gezegd kan ik me er nog weinig bij voorstellen maar het duurt echt niet meer lang! voor je het weet is het zover...............kerst.


4 opmerkingen:

  1. Wowwww helemaal gaaaaaaaaf gedaan weer Linda ! Tis dat ik weinig tijd heb , maar had hem ook nog graag in kerststijl gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Love de kleurtjes!!

    Maar uhh... niet zo diervriendelijk... waar moet het vogeltje naar binnen??? ;)

    BeantwoordenVerwijderen