zondag 12 december 2010

Birthday

Goedenavond!
Zo, ik wordt eindelijk weer een beetje warm! Vandaag kerstmarkt gehad en jeetje zeg, wat was het koud!
Echt, dat hadden we niet verwacht! Het leek wel aardig met het zonnetje er af en toe bij maar brrrrr ik had op een gegeven moment echt geen gevoel meer in mijn vingers en tenen (en ik was echt wel warm aangekleed!) Het was daardoor ook niet heel erg druk! Jammer maar ja, dat kan ook een keertje. Ik plaats nog even dit postje want we gaan zo naar de verjaardag van mijn mams.
Dit kaartje heb ik niet voor haar gemaakt maar voor een nichtje dat 5 geworden is.
Ik had weer mee willen doen met de challenge van Magnolia Down Under maar helaas ben ik weer te laat (had ik dat pas geleden ook al niet? ;-) De challenge was om een achtergrond te maken met patchwork. Vandaar dat ik de achtergrond op deze manier heb gemaakt. Het dessinpapier is van Jack en Jill en het stempeltje is een Magnolia van een hele tijd terug (maar erg leuk nog steeds) ik heb haar weer ingekleurd met distress inkt.
Natuurlijk mochten de bloemetjes, vlinder, hartje en een charm niet ontbreken.
Ook de binnenkant van de kaart heb ik weer een keertje meegenomen met aan de linkerkant een lief tekstje van Eline en rechts een vlakje waar ik zelf nog iets op heb geschreven.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden!
Een hele fijne avond nog allemaal en tot snel.

Liefs, Linda.

19 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje geworden Linda.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtig kaartje Linda!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is prachtig Linda! Wat een mooi effect geeft dat patchwork.
    Ik hoop dat je toch goed verkocht hebt op de kerstmarkt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit schattige kaartje, heel origineel met dat patchwork

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje voor je nichtje Linda!! :D Ze zal er vast heel blij mee zijn geweest.
    Een fijne verjaardag bij je mams!!

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepie zeg....het ziet er echt heel leuk uit. Ik kan me voorstellen dat je het vanmiddag koud had. Ik was na een uur al verkleumd...brrrr! Nog gefeliciteerd met je moeder..was ik even vergeten vanmiddag.
    Zullen we nog samen scrappen deze week?
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je moeder, Linda!
    Hopelijk heb je een lekker warm kopje koffie gekregen en zit je nu knus in een gezellig warme woonkamer haar verjaardag te vieren.
    Je kaartje is heel mooi. Jammer dat je te laat was voor de callange, je had goede kansen met deze mooie creatie (-:
    Is de tekst "birthday" een stempel of rub-on?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige patchwork achtergrond! Een echte meidenkaart, ze vond hem vast super :-) O, je vintage label van de vorige post vind ik ook zooooo mooi, en zo... vintage, lol! Dat heb je helemaal in de vingers ;-)
    Kan me voorstellen dat je het koud hebt gehad, ik heb binnen al koude voeten en een koude neus. Meestal in de winter trouwens, lastig. Hoop dat je een gezellige en warme verjaardag hebt!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi linda pracht kaart is dit heel zoetjes hihi
    ik had zaterdag winterfair markt maar wel binnen hoor waag me niet meer buiten op markten te staan vooral koude maanden niet doeiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je moeder en gelukkig ben je weer opgewarmd,het kan erg tegen vallen buiten he!!
    Mooi kaartje,heel lief!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Linda,lief die stempel,zo mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje heb je gemaakt echt voor een meisje,heerlijk om met dit papier te werken.
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke meidenkaart heb je gemaakt. Leuk hoor al die losse blokjes. Ik vind hem echt super. Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Linda, brrr wat zal jij het koud gehad hebben zeg! Tja een beetje winters is wel leuk maar ik kan me voorstellen als je daar de hele dag bij je kraampje staat dat het geen pretje meer is. Je kaartje ziet er supers uit! Jammer dat je te laat bent met insturen...volgende keer beter en je kaartje is er niet minder leuk om!! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh, wat is die kei-mooi! Het is een sweetie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi linda,
    ik kwam toevallig even langs en ben maar ineens volger geworden. ik denk dat ik een tijdje blijf 'plakken', wat maak je mooie dingen. groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This card is really BEAUTIFUL Linda!
    The image and the little squares are so sweet.
    Hugs, Swantje

    BeantwoordenVerwijderen