woensdag 7 april 2010

Cadeautasje


Goedenavond allemaal!
Zoals beloofd wil ik jullie graag dit cadeautasje laten zien.
Ik zag het tasje op het blog van Angelique het is heel leuk om een klein cadeautje in te doen bijvoorbeeld.
Binnenkort is een vriendin van me jarig en voor haar heb ik deze gemaakt.
Ik denk dat ik er nog een flesje bij maak met hetzelfde papier en een kaartje en er dan een cadeaubon in doe of een lief zeepje ofzo, daar denk ik nog even over!
Het tasje heb ik gemaakt van Tilda papier (dat is gewoon overal geschikt voor!) Het nostalgische plaatje komt van internet, hier heb ik een stukje kant omheen geplakt zodat het een soort fotolijstje lijkt. De bloemen heb ik laatst bij de wibra gevonden, ze passen qua kleur heel mooi bij het papier.
De grote knopen van papier komen van een knipvel van Tilda en ook het vogel knoopje en het geruite lintje zijn van Tilda.
Verder heb ik nog een klein stukje muziekpapier gebruikt, plakpareltjes en een mooie spacer.
Zo, ik ga nu cadeautjes inpakken en de kamer versieren want onze jongste dochter wordt morgen alweer 3 jaar! Time flies.............
Een fijne avond nog!
Heel veel liefs, Linda.

10 opmerkingen:

  1. Wat en schitterend tasje is het geworden
    en alvast gefeliciteerd met je dochter

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtig tasje is dit, en alvast gefeliciteerd met je dochtertje morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast van harte gefeliciteerd, wauuw wat heb je er een prachtig tasje van gemaakt zeg!! ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje Linda, leuk is het he om temaken.
    Ik wens je voor morgen een hele fijn dag en van harte gefeliciteerd.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Linda, Wat een schitterend tasje is dit geworden zeg, echt helemaal super! Leuk ook zo met dat kant om de foto heen! Een heel gezellige dag gewenst morgen met de verjaardag van je dochter, van harte gefeliciteerd alvast! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig papier heb je gebruikt voor dit tasje en wat is het leuk om zo kadootjes te maken.
    Fijne verjaardag voor je dochter.

    Gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Linda, gefeliciteerd met je dochter wens jullie een leuke dag!

    Het tasje is allerliefst leuke cadeautjes zijn dit toch en....zo leuk om te maken!!
    Het Tilda papier leent zich hier zo leuk van.
    Schattig!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt. En het Tilda papier is inderdaad overal voor geschikt, ben ik helemaal met je eens.
    Gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Linda wat een schitterend tasje heb je gemaakt. En wat een mooie creaties kom ik op je blog tegen. Ik ben gelijk gelijk een volgster geworden van je blog.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hej Linda,
    Dit is een erg mooi tasje geworden.
    Inderdaad is het Tilda~papier wel érg mooi!

    Hartelijke groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen