dinsdag 6 april 2010

Award!!


Goedenavond,
Ik heb weer een award gekregen! Deze keer van Antonia. Natuurlijk wil ik Antonia hierbij bedanken, echt heel lief! Het is toch altijd weer een eer om een award te ontvangen!
Het is de bedoeling dat ik nu wat over mezelf vertel maar dat heb ik al eens gedaan dus hiervoor verwijs ik naar eerder ontvangen awards!
Ik ga nu nog even de tractatie voor onze jongste dochter afmaken, ze wordt donderdag 3 jaar en gaat vrijdag trakteren op school!
Ik kan jullie vertellen, het wordt erg leuk!! Maar dat laat ik natuurlijk deze week nog even zien.
Ik heb ook nog een cadeautasje gemaakt voor een vriendin die binnenkort jarig is, die zal ik morgen even showen.
Tot snel dan maar!
Liefs, Linda.

3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award, je hebt hem verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor, echt gaaf! Wat leuk, mijn jongens zijn vrijdag jarig. We gaan morgen denk ik wat in elkaar knutselen.
    Fijne dagen!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Linda, Gefeliciteerd met je Award! Ben heel benieuwd naar je tractatie en het cadeautasje! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen