donderdag 20 augustus 2009

Zand.

Gisteravond weer lekker gescrapd met Marion en Alie, het was weer gezellig en ik ben ook nog productief geweest (want dat schiet er op zo'n avond nog wel eens bij in;-))
De eerste layout met een vakantiefoto gemaakt.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny en dan van de 'Mango Luau' serie.
Ik vond het een leuke lijn om bij deze foto te gebruiken.
Het heeft iets stoers maar het is ook weer lief met het bloemetjes papier.
Ik heb ook een cutout vel gebruikt uit dezelfde lijn en hier het wegwijzertje uitgeknipt.
Het tekstje heb ik met de computer op het labeltje geprint en de letters 'zand' heb ik op oranje cardstock geprint en daarna uitgeknipt.
Verder alles lekker versierd met bijpassende bloemen, knoopjes (tip: bij de hema hebben ze momenteel prachtige knoopjes!) lint en flip-flops.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten