zondag 30 augustus 2009

Bloemstuk.

Ik ben gek op hortensia's, we hebben er dan ook veel in de tuin staan.
Zowel de gewone hortensia in verschillende rose en wit tinten als de prachtige annabelle met haar mooie witte bollen.
Afgelopen week heb ik er een bloemstuk mee gemaakt en die staat nu voor het raam in de woonkamer, het is weer eens wat anders.
Voor dit stuk heb ik hortensia's gebruikt in een mooie oudrose tint samen met een bos rose rozen en wat hedera.
Ik heb een ovale bloempot gebruikt waarin ik een blok oase rechtop in heb gezet.
Daarna heb ik de hortensia's in de oase gestoken, helemaal mooi opgevuld en een beetje een pyramide vorm van gemaakt.
De rozen heb ik er hier en daar tussen gestoken en tot slot de hedera er een beetje omheen gedrappeerd.
Het is heel eenvoudig maar echt leuk!
Hopelijk blijft het een tijdje goed en drogen de hortensia's mooi in.


1 opmerking:

  1. Mooi gedaan! Harmonieus stuk.Eenvoud siert!!!
    Magda
    Belgiƫ

    BeantwoordenVerwijderen