zaterdag 11 mei 2013

Hartendoosje

Hallo allemaal! Vanavond wil ik dit hartendoosje laten zien. Ik heb het gemaakt voor vrienden van mijn ouders die beiden 65 zijn geworden. Vanmiddag hadden we een gezellig feestje en ik vond het leuk om iets speciaals voor ze te maken. Het is dus dit houten harten doosje geworden, gekocht bij de action en beplakt met papier dat ik al een hele poos had liggen dus ik weet niet meer waar het van is!
Ik heb een mooie nostalgische afbeelding gebruikt, kantjes, bloemetjes, een vlinder en pareltjes. 
In het doosje had ik een zelf gehaakt buideltje gedaan (voor het geld) een hartenzeepje en een hartenlabel met onze felicitaties. Het was zo leuk om te doen, kon me heerlijk uitleven en de ontvangers vonden het ook heel mooi!
Fijne avond nog en tot de volgende keer! Liefs, Linda.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Linda..♥
    Wat een Prachtig♥ nostalgisch HARTEN♥doosje heb je gemaakt echt een mooi♥ idee♫ van je..!!;))♥
    Ze♥ zullen zeker genieten♫♥ ervan..;))

    Wens♫ je een Fijne Lieve♥ Moederdag♥ Liefs♥ Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat een schitterende doos Linda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    En gezellig feestje gehad??
    Je hebt het doosje mooi beplakt hoor .
    Ze zijn echt leuk he.
    Leuke verassing voor de jarigen!
    Ik heb er ook nog wat liggen.
    Verder nog verwend vandaag?
    Fijne avond nog,
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen