zondag 26 augustus 2012

Ik ben weer terug!

Lieve allemaal,
Ik ben weer terug! Het is alweer een week of zes geleden dat ik mijn laatste blog bericht heb geplaatst zag ik! We hebben heerlijk genoten van onze vakantie en van bloggen kwam het gewoon niet. We zijn een weekje naar Giethoorn geweest in een stacaravan van familie, het weer was perfect dus we waren veel op het water te vinden! Daarna hadden we nog twee weken thuis, beetje geklust in de tuin en vooral genieten van de vrije tijd met z'n allen. Inmiddels ben ik alweer twee weken aan het werk en ook de meisjes moesten vorige week weer naar school. Het normale leventje is weer begonnen en dat is ook prima zo. In tussentijd heb ik niet stil gezeten! Heb nog zoveel om jullie te laten zien maar laat ik hier eens mee beginnen. Mijn lieve vriendin Celine van de suykertuyn vierde gisteren haar verjaardag en voor haar ben ik afgelopen week lekker aan de slag geweest!
Celine houd van romantisch, vintage, brocante, roze, kantjes en bloemetjes dus ik kon me lekker uitleven! Op de eerste foto een zeeppompje (action) die ik heb beplakt met een mooi papiertje, grijze kantjes en een bijpassende afbeelding. Ook had ik een boekje beplakt met stof (photofabric) waarop ik een afbeelding heb geprint! Zo leuk om te doen! Ik heb de randjes nog met inkt bewerkt, er iets op gestempeld en er een mooi lint doorheen geknoopt. Hieronder een paar roze kaarsen gewikkeld in een taartkleedje, muziekpapiertje en ook hier weer een mooie afbeelding. Ik heb er een touwtje omheen geknoopt met daaraan een kruisje en er nog een roze roosje opgeplakt.

Ook had ik een geurkussentje gehaakt van roze katoen met een lief wit randje eraan. Op het kussentje nog een bloemetje gehaakt en een klein roze roosje opgenaaid. Ik heb het kussentje gevuld met lavendel. In het mooie blikje had ik wat kantjes en roosjes gestopt, hier kan ze vast wel iets mee!
Alle spulletjes had ik ik deze mooie bak gedaan, gekocht bij een brocante winkeltje in de buurt. Celine was er helemaal blij mee en ik vond het superleuk om alles te maken!

Nou dit was het weer even voor vanavond. Ik ga nog wat haken, ben met rokjes voor de meisjes bezig! Erg leuk om te doen weer. Leuk om terug te zijn!
Liefs, Linda.

15 opmerkingen:

  1. Welkom weer Linda....gelijk weer aan de slag geweest ohhh dit is werkelijk heel lief dat moet een feest zijn om te krijgen Celine zal dit heel prachtig vinden echt haar ding..
    De geurkussentjes gaan op mij to do lijstje heb net een grote zal lavendel besteld bij het witte luik..
    Fijne week nog..

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lin,
    Nou gelukkig heb je alles op tijd afgekregen.
    Even stressen maar dan heb je ook wat, hihi
    Superleuk wat je allemaal hebt gemaakt.
    Nu ik alles zo in een setje zie is het echt prachtig om te zien. Natuurlijk is ze daar blij mee.....helemaal super!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Linda,
    Leuk je te horen en nog veel leuker dat jullie zo'n goede en gezellige vakantie hadden! Je spulletjes zijn weer supermooi gemaakt. Ik kan me best voorstellen dat je vriendin ermee in de wolken was! Geniet nog eventjes voor je weer aan het werk gaat!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Linda, wat leuk gemaakt! Met zo'n kado zou ik ook in m'n nopjes zijn, en het leuke is dan ook dat alles zelf gemaakt is.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je er weer bent Linda en om te lezen dat je ook zo genoten hebt van de vakantie.
    Wat heb je heerlijke spulletjes gemaakt voor je vriendin,die was vast helemaal in de wolken hiermee!
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vliegt zo'n vakantie om he teken dat je het lekker hebt gehad ! Wat heb je er een geweldig kado van gemaakt zeg , ze zal er vast heel blij mee zijn geweest !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je je best gedaan zeg.
    Het is een heel leuk geheel geworden.
    Dat zal zeker gewaardeerd worden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom weer in blogland Linda.
    Wat een prachtige creaties heb Je gemaakt.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Linda, nou dit vond ze vast geweldig, het ziet er prachtig uit!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda

    Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad. Het is altijd genieten als alles mag en niets moet.
    Je hebt een mooie cadeau-set gemaakt, het zijn stuk voor stuk prachtige creaties.
    Ik ben benieuwd naar de gehaakte rokjes voor je dochters.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Linda .♥
    Welkom weer in blogland..;)♥.
    Leuk dat jullie hebben genoten van de vacantie ..;)♥
    En je hebt prachtige Cadeau's gemaakt ook de kleurtjes Lief♥..
    Wens je een mooi weekend Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk romantisch. Lief dat je alles in de stijl gemaakt hebt, die zij zo mooi vindt!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie eerste vakantie met drie meiden toch?
    Heerlijk dat het dan zulk mooi weer was op de camping!
    Prachtig je cadeautje in vintage stijl voor een vriendin, ik vind het zo leuk bedacht en mooi bij elkaar passen!
    Heel mooi dat boekje en ook het gehaakte geurkussentje, haak je dat volgens een patroontje?
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog , fijn dat iedereen zo mee leeft.
    Fijne dag nog
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Linda .♥
    Het tis weer een tijdje terug ..gaat het wel goed met je..;)ik mis je in blogland..!!
    Lieve herfstgroetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen