zondag 3 juni 2012

Van Harte


Goedemorgen allemaal! Vandaag wil ik jullie graag dit kaartje laten zien. Ik heb het gemaakt voor mijn schoonzusje die 14 mei jarig was. Ik heb het dus al even af maar kon het nog niet laten zien omdat het mijn bijdrage was voor het Scrapcardschallengeblog waar ik nog 1 keertje gastdesigner mocht zijn. De opdracht is dit keer 'alles mag' dus dat lijkt me niet zo moeilijk toch? Neem eens een kijkje op het blog, je kunt er weer een leuke prijs winnen! Ik heb voor deze kaart weer papier gebruikt van Maja Design, ik vind het zo'n mooie lijn! De zachte kleurtjes en mooie bloemetjes zijn zo mooi en romantisch! Verder heb ik een nostalgische afbeelding gebruikt, een kalenderkaartje, stempeltjes, tule, bloemetjes, een mooie vlinder en ook hier heb ik weer een rozet gemaakt met een Tim Holz stans. 
Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden! Een hele fijne zondag nog, al is het wel een beetje miezerig maar wel lekker freubelweer! 
Liefs, Linda.

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Linda,lief plaatje.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Linda, zoals steeds, ik verwonder er me vaak over met hoeveel oog voor detail jij je kaartjes altijd afwerkt. Je steekt er echt heel veel tijd in en dat is eraan te zien hoor!
    Fijne freubelzondag, het is inderdaad voor niks anders weer,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel lief kaartje.
    Mooie zachte kleurtjes.
    Prachtig gecombineerd en erg leuk met de kalender erop.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooooooi Lin, dat heb je weer prachtig gemaakt.
    Zulke lieve kleurtjes heb je gebruikt. Alles is weer perfect. En natuurlijk dat prachtige papier, ik vind het zo ontzettend mooi. Ik moet er ook gauw weer eens iets mee gaan maken.
    Spreken we binnenkort weer eens af??
    Als je liever niet wil scrappen, kom ik zo wel even op de koffie. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi!!!zal je zus wel blij mee zijn geweest.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda

    Wat een prachtig kaartje en het papier is idd erg mooi, het plaatje is ook heel mooi, hij is helemaal af.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een prachtig mooi kaartje Linda.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en gave details heb je weer gebruikt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Linda....jij maakt er altijd iets moois van en ook zo handig de beschrijving er bij...

    Dan zag ik net je geweldig leuke kastje voor je schoonouders....ohhh wat is dit leuk gedaan!!
    Mijn complimentjes hoor..

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Lin! ik loop weer heel erg achter met bloggen...zucht...gelukkig spreek ik je "live".
    Die voor Alie en Paul is geweldig mooi, en deze kaart is ook prachtig, helemaal leuk!!!
    Supergaaf!
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt met het nieuwe papier van Maja. Ik vind het ook zo super mooi papier en heb het blokje aangeschaft. Zo kan ik er nog heel wat kaartjes mee maken. Leuk idee trouwens om een kalendertje op deze manier op een kaartje te verwerken, die heb ik ook nog ergens onder in mijn scrapla liggen. Moet ze toch maar eens weer gaan opzoeken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit heb je weer voortreffelijk gedaan! Wat een mooie kaart Linda!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie vintage kaart! Wat een mooi papier en mooie details! Ook een mooi rozet erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen