zondag 3 juli 2011

Gone Fishing...........

Goedemiddag!
Vandaag heb ik een keer weer een jongenskaart om te laten zien. Ik heb deze kaart gemaakt voor ons oudste neefje, hij is 9 jaar geworden en vanmiddag gaan we naar zijn feestje. Hij is helemaal gek van vissen vandaar dat ik de vissende Edwin een keer gebruikt heb. Vind het een erg leuke stempel.
Het dessin papier is van Maja design 'Life by the sea'. Ik vind het echt zo'n gave lijn en heel geschikt om jongenskaarten mee te maken :-)
Ik heb de kaart zo gemaakt dat ik de voorkant terug heb gevouwen zodat er aan de binnenkant een vakje ontstaat waar ik het geld in kan doen. Verder heb ik allerlei vis/zee embellishments gebruikt zoals het net, schelpjes, een visjes charm en een stukje grof touw. Ook hier en daar een paar stempeltjes en het tekstje heb ik weer geprint op cardstock en daarna met een nestabillitie gestansd.
Het tekstje 'Gone fishing.....' heb ik ook geprint op cardstock, ik heb er een soort vlaggetje van gemaakt en een beetje met een golf beweging vastgezet. Zelf ben ik wel heel tevreden over dit kaartje! Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Met dit kaartje wil ik ook meedoen met de challenge van Hanna & Friends, hier is de challenge maak een jongens/mannenkaart.
Wens jullie nog een hele fijne zondag en tot snel!
Liefs, Linda.

23 opmerkingen:

  1. wat een lieverd die dromerige edwin op dit schitterende kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, daar krijg je toch zin om naar het strand te gaan (-:
    Hoe was de markt, vrijdag? Heb je er foto's van?
    Fijne verjaardag,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaaauw! echt een schitterend kaartje Linda!
    wat leuk met al die mooie details en prachtig ingekleurd ben er helemaal weg van!
    & ik heb ook nog een vraagje.. waar heb je dat mooie naam stempeltje vandaan??
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje!

    super leuk model en mooie details en een leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een super kaartej geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf geworden! Ik vindt het een leuke stoere jongenskaart! Was Dylan er blij mee?
    Ik hoor het wel!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig leuke jongenskaart, ik vind het visnet ook zo leuk dat dat van voor naar achteren doorloopt, hij was er vast heel blij mee!!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke jongen kaart, heel leuke gedaan met het touw(visnetje)!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Linda

    Wat een prachtige jongens kaart.
    Echt heel super leuk gemaakt.


    gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie stoere strand kaart heb je gemaakt.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda,

    Wat een enoge kaart is dit!!
    Leuk idee met de terug gevouwen binnenkant!!
    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mag zeker tevreden zijn! Heel mooi gedaan en prachtig afgewerkt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi jongenskaartje en super voor een klein vissertje! Zal hij wel blij mee geweest zijn!
    Jammer dat de foto's niet groter worden als je er op klikt want is dat visnet ook echt net?
    Super mooie details hoor ik geniet er van!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt er een prachtige kaart van gemaakt
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a sweet card!

    Thank you for joining this weeks Hanna and Friends Challenge.
    Hugs,
    vanni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Linda,
    Dit is echt een geweldige jongenskaart. Het papier van Maja is ook echt geschikt voor een jongen/man. Het modelletje is ook erg leuk met dat vakje waar je het geld in kan stoppen. Je schreef de vorige keer dat je een nestabilitie gebruikt waarop je de tekst print of stempelt. Hoe heet deze nestabilitie? Ik vind hem zoo mooi. Hoe was het vrijdag op de avondmarkt? Ik kon helaas niet, had een personeelsfeest in Hellendoorn. Dat was ook leuk hoor.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig jongenskaartje heb je gemaakt Linda, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, das weer een toppertje hoor!! Erg leuk issie, en stoer, je mag trots zijn op jezelf, prachtig!!
    Groetjes Hil
    P.s Ik ga even kijken op "hanna & friends", die ken ik nog niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowww Linda,wat een prachtige kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart!
    Het papier is ook erg mooi.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf en orgineel.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen