zondag 19 juni 2011

Happy Father's Day!

Goedemorgen!
Vandaag even een kort postje van mijn kant! Gisteravond heb ik nog even snel een paar labels gemaakt voor aan de vaderdagcadeautjes. Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van een kant klaar bruin label. De rest van het papier is allemaal van Pion Design. Het tekstje heb ik geprint en daarna gestansd. Verder heb ik het labeltje nog een beetje aangekleed met een strik, een kantje en een bloemetje. De letters (ook van Pion) heb ik ook gestansd met een nestabillitie.
Wij gaan zo naar mijn vader en vanmiddag naar mijn schoonvader. Vanavond kom ik weer even terug op het blog van Guida! Ik heb mijn eerste projectje af. Hopelijk heb ik straks nog even tijd om het op de foto te zetten. Jullie horen dus nog van me! Een hele gezellige (vader) dag gewenst en tot snel! Liefs, Linda.

24 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.
    Bedankt!!
    Je labels zijn enig.
    Leuke kleurtjes en zijn erg leuk om te maken.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn deze stoere en originele labels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda

    Wat een prachtige labels heb je gemaakt.
    Heel mooi van kleur.
    Echt super leuk gemaakt.
    Een hele fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even snel gemaakt...en dan zien ze er zo uit...prachtig Lin!! Het ziet er echt heel mooi uit. Ik heb net ook de vaderdagkaartjes afgemaakt. Ik zal ze binnenkort ook op mijn blog zetten. Ik ben heel benieuwd naar je creaties van Guida...hopelijk lukt het je om ze vandaag op je blog te zetten. Jij ook veel plezier vandaag. Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een schitterende labels Linda en dat even snel gemaakt.... SUPER
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen linda
    wat een schitterende labels heb je gemakt, als dit jou resultaat is van even snel...,
    wat komt er dan als je ervoor gaat zitten, ik vind ze supper mooi, ga me bijna schuldig voelen als ik zie wat voor moois er langs komt voor vaderdag,
    Wij doen nl niet aan vader/moederdag
    fijne dag groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er super uit, en niet even snel gemaakt, knap!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda!

    Wat een schitterende labels heb je gemaakt zeg.
    Echt in de stijl voor vaderdag.
    Ziet er super uit.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave tags heb je gemaakt en veel plezier ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda,
    Deze labels zijn echt super. Zo stijlvol gemaakt. Helemaal top!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow so beautiful tags, and you can never go wrong using pion :-)
    Have a wonderful sunday.

    Hugs from Linda /Norway

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are all gorgeous Linda, beautifully embellished
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige labels Linda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf! Echt heel mooi weer!
    Spreek je snel!
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn super geworden Linda!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You have made some wonderful tags! I love them!!!

    Have a nice week!

    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hiervan waren de vaders vast onder de indruk - ik ben het zeker wel! Mooi!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je tags zijn heel mooi !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat je een gezellige vaderdag gehad.
    Wat een prachtige labels, dat is een fluitje van een cent voor jou met zulk mooi papier maar ik doe het je toch niet na!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooie label heb jij gemaakt!

    fijne dag
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn heel leuke labels geworden. Bijna zonde om ze weg te geven :)

    Groetjes
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige tags Linda en wat leuk zo met de letters erop zo heeft het iets heel persoonlijks.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen