donderdag 24 februari 2011

Een kleinkind geboren!

Goedenavond allemaal!
Gisteravond gezellig met een paar vriendinnen gefreubeld! Ik heb toen dit kleine schattige kinderwagentje gemaakt voor een oom en tante van Bjorn die er vorige week een kleindochtertje bij hebben gekregen! En inderdaad zijn ze de opa en oma van Yinthe (vorige post) Ik zag dit kinderwagentje op het blog van Camilla voorbij komen en vond het zo'n leuk idee dat ik het ipv een kaartje heb gemaakt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en het dessinpapier is van Maja Design.
Het stempeltje aan de zijkant is van Eline en aan de andere kant heb ik een label tussen het wieltje geklemt waar ik een tekst op heb geprint en een belletje aan heb gehangen.
Verder heb ik nog wat roosjes gebruikt, vlindertjes, spacers, een kantje en rose organza lint.
In het kinderwagentje heb ik een slabje opgerold (past net!) waar ik ook een lintje omheen heb gestrikt. Als ze dan eens bij opa en oma komt eten :-) Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en tot gauw!
Liefs, Linda.

21 opmerkingen:

  1. hoi linda,
    wat heb je dat prachtig gemaakt.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Linda,super!!Mooi papier ook .Echt een heel leuk kado veer de Opa en OMa.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Linda, wat een pracht creactie heb je weer gemaakt, echt helemaal geweldig! Schitterend papier heb je gebruikt! Alles pas weer zo mooi bij elkaar! Dank je voor de verwijzing naar het patroontje! In mei verwachten twee collega's een baby'tje, dus wie weet ga ik het ook proberen te maken! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kinderwagentje, daar zullen de grootouders vast blij mee zijn.

    Groetjes,

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat schattig zeg heel mooi gemaakt opa&oma zijn er vast heel blij mee..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ja ik had het kinderwagentje ook al gezien, maar jouw versie is ook om te smullen!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was deze kinderwagen ook al ergens tegengekomen. Jouw uitvoering is ook prachtig! Vind het label ook leuk!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda.
    Wat een mooie kinderwagen.
    Is daar een patroon van?.
    Dat papier is ook zo prachtig.
    Ik heb het vandaag ook over de post gekregen. ;o) Fijne avond Gr Majo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat lieffff, schitterend en super origineel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh wat heb je dit prachtig gemaakt Linda, een heel leuk idee om aan een oma en opa tegeven geweldig.
    En het maja papier is om te smullen he heb deze lijn ook gekocht.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Linda, dat ziet er echt fantastisch uit. Echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda
    Gelukkig toch gelukt met het stempeltje!
    Echt superschattig geworden!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    wow wat een mooie kinderwagen!!

    schitterend gemaakt mooi papier heb je gebruikt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi!! echt schattig...en wat leuk om te geven!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt super, ik ga m ook maken, heb wel eerder een wagentje gemaakt, groot en klein, maar deze is wel heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, Linda, wat een schattige creatie! Heel leuk en origineel!
    En gefeliciteerd met je inmiddels 103 volgers, leuk!
    Fijne vrijdag, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk cadeautje voor een vast super trotse opa en oma. Het ziet er heel schattig uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi kinderwagentje, erg leuk en heel origineel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kinderwagentje is superleuk Lin!!
    Je hebt toch de gok gewaagd met het stempeltje....helemaal goed hoor!!!
    Leuk met dat slabje, dat maakt het helemaal af.
    Tot gauw...misschien bij de Xenos vanmiddag, ik ga weer theedozen scoren hihi. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben even sprakeloos, jeetje Linda ik vind het een plaatje wat mooi heb je dat gemaakt!
    Weer helemaal af met van alles er op en aan, je kan een winkeltje beginnen dan zal ik je eerste klant zijn!!

    Mooi is je blog......

    Liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen