donderdag 20 januari 2011

Cadeautasje

Vanavond wil ik jullie een cadeautasje laten zien, ik heb het gemaakt voor een vriendin die zaterdag jarig is.
De beschrijving van dit tasje kun je Hier vinden, het is erg leuk en niet moeilijk om te maken.
Ik heb weer Tilda dessinpapier gebruikt, dit keer in zachtgroene tintjes. Het vintage plaatje komt van internet en verder heb ik tule, plakpareltjes en muziekpapier gebruikt. Voor de handvaten heb ik geruit lint genomen, dit is ook van Tilda.
De bloemetjes heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design, ik had ze een tijd geleden al eens aangeschaft maar eigenlijk nog nooit gebruikt! Aangezien ik niet echt iets in deze tintjes had liggen moest ik ze wel gaan gebruiken en ik moet zeggen, leuk hoor!
In het tasje heb ik een heerlijke douchescrub van Rituals gekocht (ruikt zooooo heerlijk!)

En dit is de achterkant van het tasje. Hier heb ik een DooHickey van Magnolia gebuikt (vintage label, jullie allen vast bekent!) waar ik het tekstje op heb geprint.
Nog een chandelier erbij (bedankt Marion, het past er heel mooi bij ;-) een bloemetje en een vlindercharm.Vandaag kwam de postbode ook nog een pakje brengen met daarin.........het nieuwe Magnolia papier en twee nieuwe Magnolia stempeltjes! Yoepieeeeh, ze zijn zo lief en het papier zooooo mooi! Kan niet wachten om er mee te beginnen. (moet toch van mijzelf want eerst wil ik het een en ander afmaken) Geduld dus nog even Lin!
Fijne avond nog en tot snel maar weer.

Liefs, Linda.

12 opmerkingen:

  1. hihihi en geduld is een schone zaak..Je tasje is weer super mooi geworden je vriendin is er vast heel blij mee.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, wat een prachtig kado weer! En zo mooi in de bijpassende kleuren :-) Een feest om te geven en te krijgen.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi zeg,heel leuk kado!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi linda,
    die is prachtig, daar zal je vriendin erg blij mee zijn.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Linda,

    Altijd een feestje om jouw prachtige creaties te bekijken,ook dit tasje is weer zo mooi!!
    Is leuk om te maken he?
    Degene die dit mag ontvangen zal wel helemaal verrast zijn!!

    Fijne avond nog..
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Linda, je tasje ziet er echt super uit! Zal je vriendin zeker blij mee zijn! Leuke bloemetjes heb je gemaakt hoor! Veel plezier met je nieuwe magnolia spulletjes! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tasje is weer superleuk Linda. Heb je deze woensdagavond gemaakt? Jammer dat het zo mis liep. Volgende keer spreken we weer samen af.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda dit is weer heel mooi gemaakt en wat er in zit is zo heerlijk.
    Prachtige kleuren heb je gebruikt schitterend.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig cadeau voor een vriend .... het is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig is dit om kado te geven of te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi tasje, leuk kado!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtig cadeautasje. Alles past weer perfect bij elkaar. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen