maandag 6 september 2010

Theekistje


Hoi, daar was ik weer! Ben afgelopen week erg druk geweest waardoor ik weinig aan mijn blog toe ben gekomen!
Heb wel van alles gemaakt hoor, maar moet het allemaal nog even fotograferen.
Ik heb o.a een LO gemaakt, het verjaardagsboekje van Amber is af (!) en ik heb dit theekistje gepimpt.
Het is een eenvoudig theekistje van de xenos, ik heb het beplakt met het nieuwe Tilda papier uit de 'Autumngarden' lijn. Zelf vind ik deze paars/roze tintjes prachtig! Zo mooi en warm van kleur. Op de voorkant en de zijkant zit weer een vosje, deze komen van de knipvellen uit de 'Autumngarden' lijn.
De bovenkant heb ik versierd met bloemen, een charm, een vlindertje en een paar roze glinstersteentjes.
Ik heb langs het kistje nog een wit kantje geplakt, deze komt van de markt en het gestippelde strookje komt ook uit het papierblok van Tilda.


Het vosje komt van een knipvel, er zit er een aan de voorkant en aan de zijkant van het kistje.



De binnenkant heb ik beplakt met het dessinpapier, een kantje en een grappig tekstje over thee!



Tot snel maar weer!
Liefs, Linda.
Dit theekistje doet mee met de volgende challenge:
A Spoon Full of Sugar : Animal crackers

15 opmerkingen:

  1. prachtig en zo romantisch is dit kistje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Linda, Prachtig gemaakt, super lief ook zo met dat vosje! En die charm vind ik wel echt super hoor! Ook de tekst is zo leuk, ik wil van de week een theepot maken voor iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken. Daar zou deze tekst zo mooi bij passen, mag ik hem pikken? Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super erg mooi, zeker een mooie warme kleur.Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda
    Ik had hem nog niet "af" gezien, maar hij is prachtig geworden!
    En wat een leuk gedichtje, die wil ik ook graag lenen!
    Het vosje op de zijkant vind ik erg mooi, leuker dan de tekstjes.
    Helemaal leuk!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww wat een superrrr mooie theedoos Linda en dat papier is gaaaaaaaf !! Deze zal een mooi plekje krijgen denk ;)
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,wat een mooi romantisch theekistje...zo word theedrinken echt een feest!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo wat gaaf weer Linda ben helmaal weg ook van de vosjes en ja de kleurtjes zit je helemaal goed kom maar op met de Thee...
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Linda,
    Wat een prachtig "gepimpt" theekistje is dit geworden!
    Leuke charm; en ook zo toepasselijk.
    Wat een lief gedichtje.
    Dit is weer een schot in de roos.

    Lieve groet van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, en wat een leuk gedichtje. Ik wil mijn eigen theedoos nog pimpen, staat op de planning, en misschien gebruikt ik dit gedichtje daar ook wel bij! Leuk hoor.
    Fijne avond.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat gaaf heb je dit weer gemaakt,
    geweldig papier heb je er ook voorgebruikt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderschoon!!!!!
    IK vind alles zo mooi bij elkaar passen de tekst hoe vind je zoiets???
    Zelfs een bedeltje van een theepotje ....schattig!!
    Ben er helemaal weg van!!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Linda hij is echt super geworden. Ik had natuurlijk al een voorproefje gezien. Heel mooi zo enne ik val in herhaling maar ooh dat tekstje is inderdaad super. Ik denk dat dit tekstje op heel wat theekransjes voorbij komt, want eigenlijk wil ik hem ook wel..!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowwww Linda,wat een schitterend doosje,dat papier is toch zo prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Linda, daar ben ik nog even. Ja, leuk zijn de windlichtjes he? Het was voor mij ook even zoeken, maar je kunt het patroon vinden in dit bericht. Ik zie nu dat de raampjes ook met vellum kunnen, ook leuk, voor de volgende keer...
    Fijne avond.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Linda, ik had al wel een reactie achter gelaten bij je theekistje maar nu ik hem in het echt heb gezien wilde ik nog even zeggen dat hij dan nog mooier is!!!!! hihi Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen