zondag 22 augustus 2010

Cadeausetje

Goedenavond allemaal!
Vandaag is mijn scrapvriendin Marion jarig! Voor haar heb ik dit cadeausetje gemaakt.
Het setje bestaat uit een tasje met heerlijke chocoladebolletjes erin, een kaartje en een 'Welcome' bordje die ze eventueel leuk ergens kan ophangen.
Ik heb alles gemaakt van craft en het dessinpapier dat ik heb gebruikt is van Magnolia en komt uit de nieuwe 'Bon Voyage' collectie.
Ook de Magnolia stempeltjes komen uit deze nieuwe serie, ik heb ze ingekleurd met distress inkt.
Verder heb ik hier en daar wat stempeltjes gebruikt, bloemen, charms, grof touw en wat stukjes blauw hartjes kant. De kleine stempeltjes heb ik donderdag op de beurs in Zwolle gekocht. Het was erg gezellig, er was weer heel veel leuks te zien en ik heb mooie spulletjes gekocht. Ik kan niet wachten om weer aan de slag te gaan met al dat moois maar eerst maar eens een paar dingen afmaken!
Vanochtend heb ik even bij Marion koffie gedronken en ze was er heel blij mee!
Fijne avond nog en leuk dat je even langs kwam!

Liefs, Linda.



Deze cadeauset doet mee met de volgende challenges:
Simon Says Challenge : Make a gift
ABC challenge : Blue
Just Magnolia: Sentiment
Hanna and Friends: A gift for someone special

19 opmerkingen:

  1. meid: dat heb je weer geweldig leuk gedaan. hier hou ik altijd zo van he :) dat soort kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk!Dit is echt een top kado.Zo leuk en dat kant is mooi zeg!!
    Succes met je challenges!!!
    Fijn dat het leuk was op de beurs,nieuwe dingen...altijd goed he!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf zeg natuurlijk was ze blij .Het is ook zo mooi en alles past perfect bij elkaar.ik ben benieuwd wat je nu weer gaat freubelen.
    groetjes<lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Linda,super die stempels,en wat een geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt helemaal top,dit papier heb ik net niet gekozen van magnolia en nu ik dit zie echt prachtig nou wie weet dat ik het toch nog meeneem.

    Super mooi gekleurd met distress.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous ! Thanks for joining us at ABC Challenge. Sue C x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow these are amazing Linda...perfect colour combo too...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeeee je zult het maar krijgen als kado....superrrrr leuk zeg !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great job, Linda! Your card set looks so sweet! ♥

    Thanks for joining us at Hanna & Friends this week. ^_^

    Hugs,
    ¤Manuela¤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like the idea of making a bag! Tilda looks cute (as always) and you colored her wonderfully! The charms are a great touch as well!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, your set looks fantastic! So many lovely details - gorgeous!!!

    Thanks for joining us at Hanna & Friends.

    Hugs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Linda, Ik zie net dat mijn berichtje hier niet bij staat. Ben ik zeker vergeten op te slaan. Dus nogmaals....wat een superleuk setje zeg. Heel mooi gemaakt. Daar is Marion zeker blij mee, kan niet anders. Geweldig papier ook. Jammer dat het scrappen deze week niet kan. Volgende week dan maar??
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful set!!!

    Thanks for joining us this week at Hanna and Friends.

    Xoxo,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW...your set is totally gorgeous :0)))

    Thanks for joining us at Hanna and Friends this week ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi,

    it´s a fantastic Set!!

    Thanks for joining us this week at Hanna & Friends!

    Hugs Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, your set is absolutly amazing! It looks so fantastic!

    Thank's for joining hanna&friends this week.

    hugs manu

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow this set is amazing.Thanks for joining us this week at abc challenge.

    hugs Clare x

    pop over to sarah hurley challenges theme anything but a card

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Linda,
    bist du so nett und gibts mir noch deine E-Mail Adresse? Dann schicke ich dir den Blinkie sofort. Du kannst auch deine E-Mail Adresse direkt an meine E-Mail senden. (yvonne_vds@hotmail.com)
    Liebe Grüße,
    vanni

    BeantwoordenVerwijderen