woensdag 16 juni 2010

sneak peak!


Hoi!
Ik wil jullie alvast de voorkant laten zien van het albumpje dat ik aan het maken ben van Amber haar 'prinsessen' feestje!
De basis is een kroontjes album van Kaiserkraft, hiervan heb ik alle randjes rose geverfd en daarna bewerkt met inkt.
Ik heb alle bladzijden beplakt met dessinpapier van Magnolia, dit papier past uitstekend bij het thema van het feestje!
Ik ga vanavond nog even verder en dan hoop ik jullie zeer binnenkort de rest van het album te laten zien!
Vanmorgen nog naar de kinderboerderij geweest, de kinderen hadden vrij van school ivm een studiedag van de leerkrachten en ik had daarom ook vrij gepland.
Het was helemaal leuk en nu zitten ze even voor de buis een beetje uit te rusten!
Geeft mij de gelegenheid om eventjes dit berichtje te plaatsen!
Vanavond lekker scrappen bij een vriendin, even met het album verder en ik wil ook nog een leuk vaderdag kaartje maken!
Jullie zien wel weer hoe het geworden is.
Tot snel.

Liefs, Linda.


13 opmerkingen:

  1. ohhh dat word een heel tof albumje voor die kleine prinses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er nu al helemaal leuk uit.Echt een prinsessen album.Heerlijk al dat roze.
    Veel plezier vanavond .
    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ziet er leuk uit,ben benieuwd naar de rest!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Linda, wat ziet dat er super uit.
    Ik baal, ik kan vanavond niet weg anders was ik ook nog even bij Marion gekomen.
    Nu maar in mijn eentje scrappen...snik snik
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het ziet er al super gaaf uit ben wel
    heel benieuwd nar het eind resultaat

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi,
    wauw dat ziet er mooi uit, ben benouwd naar de rest.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Linda, ooo ik vind hem nu al mooi!! Dat belooft nog wat voor de binnenkant! hihi! Leuk die charm!! Weet zeker dat je dochter het helemaal prachtig gaat vinden, ben heel nieuwsgierig naar de rest! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er nu al schitterend uit Linda,lief die foto,

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nouuuuu het ziet er nu al veelbelovend uit Linda...ben heeeeel benieuwd naar de rest !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig, ik ben heel benieuwd naar de rest!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach,wat schattig,heel mooi!!
    Leuk thema!Echt meisjes he heeeeerlijk!
    Fijne dag en ook ik hoop binnenkort derest te zien!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In het echt is hij veeeeeeel mooier!!!
    Hij wordt echt heel erg lief!

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen