zaterdag 22 mei 2010

Rommelmarkt

Goedenavond allemaal!
Vanochtend ben ik even naar de rommelmarkt hier in het dorp geweest, het was erg druk en ik was eigenlijk alweer te laat!
Het is zo dat je er gewoon om 10.00 uur moet zijn en dan nog enigszins kans hebt om iets moois te scoren hoewel ik het idee heb dat er toch steeds minder spulletjes uit grootmoeders tijd te vinden zijn!
Maar goed, ik heb toch deze schaal gekocht voor een zacht prijsje (4 euro) en ach ja, de opbrengst gaat naar een goed doel.
Ik vind de schaal zelf te gek en hij was helemaal heel! Heb er ook al een mooi plekje voor. Ik heb ook nog een paar oude weckpotjes gekocht, handig om kleine (scrap) spulletjes in te doen!
Het was in iedergeval weer gezellig om even te gaan en het weer was perfect!
Nou, de volgende keer laat ik weer een kaartje zien hoor! Oude buurtjes zijn binnenkort 60 (!!) jaar getrouwd dus daar wil ik nog iets leuks voor maken en er is in juni nog een vriendin jarig.
Genoeg in het vooruitzicht waar ik voor aan de slag kan dus! En ik heb er nog een paar leuke nieuwe stempeltjes liggen, komt helemaal goed.
Tot snel en geniet van het heerlijke vrije zonnige weekend!

Liefs, Linda.

9 opmerkingen:

  1. OHHH die vind ik mooi!!!!!
    Daar kan je wel iets mee, hij is al prachtig om zomaar neer te zetten.
    Je heb gelijk hoor het zijn de rommelmarktjes van"vroeger"niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige schaal! In jou huis staat hij zeker prachtig. Ik had ook graag nog naar de rommelmarkt gewild, maar moest helaas werken. Tot woensdag!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, ja hij is prachtig! Daar hou ik ook wel van.
    Fijn Pinksterweekend.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, wat een leuke schaal zeg, zo fijntjes met het bloemenrandje.. Super!

    Ben benieuwd naar je kaartje ;)

    Groetjes en nog een fijn weekend verder..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige schaal Linda,ik ben daar ook zo weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Linda, Je schaal ziet er prachtig uit! In ben vandaag ook naar twee rommelmarkten geweest, eerst naar Brummen en daarna naar Oosterhuizen bij Beekbergen/Lieren. Heerlijk zo tussen al die spulletjes kijken! Vooral in Oosterhuizen was veel uit grootmoeders tijd te vinden! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi linda ja lekker is dat he iets moois scorre uit grootmoeders tijd kik er zelf ook
    en je schaal sta er mooi op hoor doeiiiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige schaal! Leuk hoor lekker rondneuzen op rommelmarkten... en dan met zoiets gaafs thuiskomen. Mooi plekje voor zoeken en als je tevreden bent, is het weer genieten!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Linda, ik heb een Award voor je op mijn blog klaar staan! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen