vrijdag 26 maart 2010

Easter Joy

Goedenavond allemaal!
Aangezien we alweer aardig op weg zijn naar de pasen dacht ik, laat ik weer eens een paastak maken en dan dit keer een beetje anders.
Ik had al een aantal jaren geen tak meer in de kamer gezet omdat ik de versieringen die te koop zijn meestal nogal bont vind.
Nu heb ik hele voordelige eitjes gekocht en die beplakt met muziekpapier, nostalgische afbeeldingen (wel met een paastintje) bloemen, bedels, veertjes, tule en kant.
Het muziek papier heb ik nadat ik het rondom het ei heb geplakt eerst met een sponsje met distress inkt bewerkt voor een vintage effect.
Tussen de eitjes hangen nog een paar roestige vogeltjes, voor de afwisseling.
Met een mooie krans erbij en een groot windlicht vind ik de tak nu helemaal leuk staan in onze woonkamer.
Hieronder komen alle eitjes nog een keertje van dichtbij en...........op naar de pasen dan maar.
Fijne avond nog!

Liefs, Linda.

15 opmerkingen:

  1. Ohhhh... wat schattig allemaal!!!! Je hebt een prachtige paastak! Ik vind je eitjes echt super mooi geworden!
    Fijn weekend!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die super mooi en dat zeker
    heel apart staan in je kamer

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige eitjes zijn het geworden ik ga ze zeker ook maken, heb al een grote gemaakt (zie mijn blog) mocht je tijd en zin hebben!
    Een hele leuke paastak helemaal mijn ding, de roestige kipjes heb ik bij de Ac.... gezien ze doen het erg leuk tussen de eitjes.
    Jij kan een sfeervolle Pasen hebben.
    Fijn weekend,
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt. Geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow prachtige en heel originele paastak is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwwww deze eieren zijn superrrrrr mooi...moet die van mij ook maar weer eens tevoorschijn halen !
    Fijn weekend , groetjess Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauuw zeg, ja zo'n paasboom vind ik ook wel mooi! hou namelijk ook niet van die bontgekleurde paaseieren! een leuke tip voor volgend jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Linda ik heb een handig filmpje gevonden voor het printen op stof, misschien iets voor jou??
    http://www.hobbyhandig.nl/index.php?id=226,424,0,0,1,0

    Succes er mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee Linda. Ik hou zelf ook niet zo van de standaard paasspullen in de winkels. Maar dit vind ik heel mooi!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan met die eitjes en de kleuren vind ik geweldig.
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Linda.
    Wat een gaaf idee zeg.
    Dat wil ik ook .Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda, wat een ontzettend leuk idee!
    Ik maak ieder jaar weer een mooie paastak, maar op dit idee was ik nog nooit gekomen.
    Ik ben er helemaal wég van.
    Alvast fijne paasdagen gewenst vanuit Haren.

    Lieve groetjes van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is echt heel leuk geworden,
    schattig met die vintage plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De tak en alles eromheen is prachtig Linda! Super creatief van je. Je kunt goed een gezellige sfeer creeren!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal gezellig die paasdecoraties.... ziet er leuk uit. Ben meteen volger geworden hier, ga je zeke volgen.
    Fijne avond en groetjes he,
    jacqie

    BeantwoordenVerwijderen