donderdag 28 januari 2010

A Spoon Full of Sugar Challenge 88


Goedemiddag!
Zo.........even een moment voor mijzelf. Een kop koffie en m'n laptoppie erbij en even dit kaartje laten zien voordat de oudste weer uit school komt, de jongste uit bed, we weer naar zwemles moeten, er gekookt moet worden enz. enz. jullie kennen het wel.
Dit keer weer een kaartje voor de challenge van A Spoon Full of sugar. De opdracht is 'Freestyle'. Gewoon lekker zelf iets verzinnen en dat vind ik om heel eerlijk te zijn het allerleukst.
Ik heb voor het eerst mijn nieuwe stempeltje gebruikt van CC design en vind haar echt een 'cutie'! Ze is ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Dream street 2 en komt uit een oudere serie maar blijft leuk!
Alle randen van het papier heb ik met de distresser bewerkt en daarna met distress inkt (brushed corduroy).
Verder een lief wit kantje, roosjes en takjes gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Op de roosjes heb ik nog wat stickles gedaan.
Dit keer ook maar weer eens de binnenkant en de achterkant van het kaartje gedaan eigenlijk wel zo leuk.
Nou, ik geloof dat ik ons kleine meisje alweer hoor, slaapje uit! Wens jullie nog een fijne dag verder en tot snel maar weer!
Liefs, Linda.

Dit is de binnenkant van het kaartje.

En op de achterkant mijn persoonlijke naamstempeltje! Gekocht bij: http://www.scrapcorner.nl/

10 opmerkingen:

  1. Helemaal super en die lieve kleurtjes!je hebt alles prachtig afgewerkt,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat een schatje prachtig in die vrolijke papiertjes en kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Way een super mooi en lief kaartje
    en dat papier is echt heel erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg, en ook zo mooi de binnenkant en achterkant gedaan! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Linda, mooie kleurtjes prachtig af gewerkt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super,echt prachtige kleurtjes en ja ik vind de cc design ook geweldig stempels .
    Fijn weekend alvast.
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat je schrijft over druk-druk herken ik helemaal! Toch is het je gelukt dit mooie kaartje te maken, super mooi afgewerkt ook. Hoe ben je aan de mooie naamstempel gekomen?
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Linda, super mooi/lief kaartje weer! Knap dat je tussen al die drukte toch nog even tijd vind voor een kaartje, mij is het deze week niet gelukt...ach wie weet het weekend! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Linda

    Ik heb iets op mijn blog staan voor jou

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Linda! Ook de binnen- en achterkant vind ik heel erg mooi!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen