zondag 8 november 2009

Distress Your Card Challenge


Ik heb weer een kaartje gemaakt voor het Just Magnolia Challenge Blog.
Ze hebben een maand challenge en het thema voor deze maand is "Distress".
Ik vind distressen erg leuk om te doen en gebruik het ook heel regelmatig voor mijn kaartjes, layouts of decoraties.
Het kaartje is een beetje een kerst/winter kaartje geworden.
Ik heb verschillende soorten papier gebruikt, het papier met de huisjes is van Basic Grey en dan uit de 'eskimo Kisses' lijn.
Het streepjes papier had ik nog liggen en vond ik qua kleur er gewoon leuk bij passen, het merk weet ik niet meer.
Het stipje is van Magnolia evenals de stempeltjes natuurlijk!
Verder heb ik nog een stukje muziek papier gebruikt en een kalender kaartje van Jenny Bowlin.
Alle randen heb ik eerst met de distresser en daarna met distress inkt bewerkt.
Op de randjes van het mutsje van de Magnolia heb ik stickles gedaan voor een feestelijk effect.
En ook de randjes van de bloem heb ik daarmee bewerkt.
Ik heb nog meer leuke dingetjes gemaakt die ik wil laten zien maar dat bewaar ik nog even tot morgen!
Tot snel, Linda.

3 opmerkingen:

  1. Wow ziet er erg prachtig uit,heel mooi zo met deze kleuren .

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow this is stunning Linda...so beautifully vintage feeling...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen