zaterdag 10 oktober 2009

Oh happy day

Eindelijk weer een berichtje!
Ik ben met zoveel dingetjes tegelijk bezig geweest en mijn computer was wat ontregeld (lees: internet lag eruit!!) zodat het er even niet van kwam om mijn blog bij te werken.
Maar zie hier het resultaat van een weekje freubelen!
Ik heb o.a dit verjaardagskaartje gemaakt met het prachtige papier van Graphic45 en dan van de baby2bride lijn.
Oooooh, wat is het toch een mooie papierlijn! Ik ben er echt verliefd op, de kleuren zijn zo mooi en zo schattig die bloemetjes.
Het idee voor het kaartje heb ik uit de Cards Only gehaald en eindelijk heb ik weer eens een Magnolia stempeltje gebruikt.
Ga meteen nog een paar kaartjes maken met Magnolia's! Ik heb vandaag net uit de nieuwe "spooky" collectie het heksje met de pompoentjes binnen gekregen en een hele mooie swirl.
Binnenkort gaan we met een aantal dames een Halloween avondje houden en dan gaan we allemaal een kaartje maken met als thema natuurlijk Halloween!
Heb er echt zin in, zeker met het mooie "spooky papier en de nieuwe stempeltjes gaat dit vast lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten