maandag 12 oktober 2009

My memory box

Onze oudste dochter is gek op steentjes, veertjes, schelpen, stokjes enz. Regelmatig komt ze thuis met haar prachtige vondsten!
Ze wil ze eigenlijk allemaal bewaren maar dan zou ik geloof ik al een vuilniszak vol hebben met haar schatten!
Nu ga ik kleine bijzondere dingetjes die ik van haar krijg bewaren in een mooi doosje.
Ik heb het "My Memory Box" genoemd en het is gemaakt van een houten theedoosje.
De buitenkant en de bovenkant heb ik beplakt met Melissa Frances dessin papier "Ruth".
Eerst heb ik op alle kanten van het doosje wat stempeltjes gezet, swirls en engeltjes van Clear Art Stamps.
De bovenkant heb ik daarna versierd met diverse embellishments, kant en muziekpapier.
De binnenkant van het dekseltje is eerst beplakt met muziekpapier en daarna ook versierd met een oude afbeelding (van het internet) kant en knoopjes.
Nou, de eerste steentjes zitten er al in hoor en het staat ook nog leuk in ons iterieur!
Vanavond lekker scrappen met een paar dames, ik ga een herfstkaartje maken met het leuke papier van magnolia.
Morgen laat ik het resultaat zien!

1 opmerking: