zaterdag 15 augustus 2009

Terug van vakantie!

Hoi, daar ben ik weer!
We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Zeeuws Vlaanderen.
Het weer was perfect! we zaten op een camping direct aan zee helemaal goed dus.
De meiden hebben zich echt vermaakt, vooral het strand vonden ze te gek.
De afgelopen twee weken heb ik mijn scrapspulletjes dus niet aangeraakt!
Ik had wel wat stempelafdrukjes meegenomen (kon het toch niet laten ;-))en mijn potloden en ja, ik heb een paar magnolia's ingekleurd maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.
Je begrijpt dat ik nu dus weer extra veel zin heb om aan de slag te gaan!
We hebben veel foto's gemaakt dus genoeg moois om mee te scrappen.
Toch wel weer heerlijk om thuis te zijn!

Tot snel dan maar.........

De meiden hebben genoten van het strand, de zee, zandkastelen bouwen en schelpjes zoeken!



Het blijft een mooi plaatje, het strand aan het eind van de dag...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten