zondag 7 juni 2009

Even snel een berichtje!

Hoi!
Even snel een berichtje.
Vandaag naar Paper en Pictures in Doorn geweest voor het eerst! wauw wat een mooie nieuwe winkel zeg!
Ik heb schandalig ingekocht (ja, het is allemaal zoooooo verleidelijk! komt jullie vast wel bekend voor) dus binnenkort weer veel leuke layouts en kaartjes te bewonderen hier op mijn blog.
Ik ga deze week eerst een aantal dingetjes afmaken en dan..... ligt er een geweldige stapel nieuwe spulletjes op me te wachten!
Hoe vinden jullie trouwens mijn nieuwe achtergrond? ik heb het gevonden op deze site: http://www.backgroundfairy.com/ er stond zoveel leuks op, ik kon bijna niet kiezen! dus wie weet probeer ik binnenkort ook nog wel eens een andere achtergrond uit.
Tot snel, Linda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten