woensdag 3 juni 2009

Amber 4 jaar!

Onze kleine meid is 17 mei alweer 4 jaar geworden.
Ik heb voor haar een kaartje gemaakt met papier, stickertjes en tags van Tilda.
Een paar jaar geleden op een vakantie naar Noorwegen heb ik al eens een boek van Tilda meegenomen omdat de stijl mij erg aansprak.
Tegenwoordig zie ik steeds meer Tilda producten overal opduiken!
De papierblokken zijn erg mooi maar ook de stickervellen, de tags en de knoopjes zijn geweldig, ik ben helemaal fan!

Morgenavond ga ik weer met een groepje dames lekker de hele avond ongestoord scrappen, dit doen we meestal een avond in de maand heb er helemaal zin in!
Ik ben van plan nog een kaartje te maken van Tilda papier en ik ben bezig met een verjaardagsboekje voor Amber.
Het is een houten Kaiserkraft boekje in de vorm van een cupcake! echt heel gaaf.
Binnenkort dus weer wat leuke nieuwe projecten van mijn hand.
Tot snel! Linda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten