maandag 6 december 2010

I wish you.........

Hoi,
Vandaag weer een keertje een kerstkaart van mijn hand!
Ik heb de sketch gebruikt van Anonymescrappere en als extraatje hadden ze een kleurchallenge, de kaart moet in bruin, wit en blauw tinten.
Nou vindt ik dat erg mooie kleurtjes bij elkaar dus het leek me leuk om mee te doen.
En de challenge bij Wildorchid is An old fashioned Christmas en daar weet ik dan ook wel raad mee! Ik ben gek op 'Old Fashioned' zal ik maar zeggen :-)
Vandaar dus dit kaartje in deze kleurtjes en met een mooie vintage afbeelding erop.
De basis van deze kaart heb ik van craft gemaakt en het dessinpapier is van Eline (oh, oh wat is het toch mooi dit papier!) verder nog wat kantjes, veertjes en bloemen.
Het hoekje links bovenin is van Melissa Frances en de charm heb ik laatst van de beurs meegenomen!
Zelf ben ik wel blij met het resultaat! Ben ook benieuwd wat jullie er weer van vinden natuurlijk.
Vanavond helaas geen gefreubel voor mij, ik heb een verjaardag. Deze week zal er zowiezo niet echt veel van komen want zondag sta ik op de kerstmarkt hier in Terwolde en daar moet ik toch nog wel het een en ander voor doen! Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!

Liefs, Linda.
Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Anonymescrappere: De sketch en de kleuren bruin, blauw en wit
Wildorchid: An old fashioned christmas

23 opmerkingen:

  1. hoi

    wow schitterend....erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit nostalgische kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje LInda en inderdaad helemaal jou ding!! Hij is supermooi. Ik heb dit papier ook nog liggen, maar nog niets mee gedaan.
    Ik kom tijd te kort, maar ja ik ben vast niet de enige. Tot gauw..misschien op de kerstmarkt!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda
    Prachtige kaart, en de kleuren zijn inderdaad erg mooi bij elkaar!
    Schattig met de veertjes erbij!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Linda, wat een prachtig kaartje weer! Mooi deze kleurencombi hoor! Veel succes met je voorbereidingen voor de kerstmarkt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer schitterend uit en veel plezier zondag!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuuuuuuw wat een schitterend kaartje en veel succes op de kerstmarkt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie vintage kaart heb je gemaakt mooie kleuren past er heel mooi bij
    grtjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhh hier ben ik helemaal stil van......wat een beeldschoon kaartje is dit!
    Zoveel op te zien en prachtige kleuren, echt top Linda!!
    En wat is je blog mooi !!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er heerst een beetje een Eline-virus in blogland. Maar dat vinden wij fans helemaal niet erg hé Linda ;o)
    Ik ben alvast helemaal fan van deze mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje weer Linda en de kleuren combi is inderdaad heel gaaf.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf, Linda. Helemaal goed!
    Heb je gezien/gelezen dat Eline weer nieuw papier heeft ontworpen?
    groetjes en succes met je voorbereidingen (ga jij woon accessoires verkopen of kaartjes?)
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooohhh wat mooi zeg,super gaaf en nostalgisch kaartje!!geweldig gemaakt!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi!!! Goed dat je het me laat zien!
    X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Linda,zo mooi plaatje,en zo prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Linda,

    Een heerlijk nostalgisch plaatje.
    Dan krijg je meteen een soort heimwee, wat je eigenlijk niet goed kunt benoemen.
    Heel veel succes met de challenge en veel plezier op de kerstmarkt.

    Hartelijke groet van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterend kaartje Linda, mooie kleuren en een prachtig plaatje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This card is amazingly beautiful, georgeus vintage style and details! :)
    Thank you for joining us at AS.

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, Linda. Heel veel plezier a.s. zondag op de kerstmarkt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such an elegant card. I love the layout. Those flowers are beautiful.

    Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts Challenge.

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This card is beautiful :)
    Hugs from Trine Lise Anonyme Scrappere

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow your card is stunningly gorgeous!!:)
    Thank you so much for joining the challenge!
    Christmashugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen