donderdag 18 november 2010

Winter Lantaarntje


Goedemiddag!
Ik zag afgelopen week deze lantaarn bij NixeMoni op haar blog en vond het er zo super uitzien dat ik er ook meteen mee aan de slag ben gegaan! Het was zo ontzettend leuk om te maken!
Voor de basis heb ik vanille kleurig cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is uit de nieuwe kerstlijn van Magnolia en de stempeltjes zijn al van eerdere kerstcollecties maar nog steeds vindt ik ze geweldig leuk!
Ik heb de stempeltjes weer ingekleurd met distress inkt en gestansd met mijn (favoriete) nestabillatie. De randjes heb ik met zilverinkt bewerkt.
Op het dakje heb ik eerst bruin cardstock geplakt en daarna een randje met de snowwriter gemaakt voor het winterse sneeuweffect.
De sneeuwsterren zijn gestansd met Marianne creatables, ik heb ze helemaal met stickles ingesmeerd en er nog een glinstersteentje op geplakt.
Verder heb ik nog wit bolletjes band gebruikt, bloemen en besjes in wit en zilver van Magnolia en een lief hertje. Het hertje heb ik al heel lang en zat in een doosje met allemaal winter en kerst embellishments! Ik vond het hier erg leuk bij passen.
Ik heb een (nep) lichtje in de lantaarn gedaan maar het is ook heel leuk om er met de kerstdagen een klein cadeautje voor iemand in te doen!
Ben heel benieuwd wat jullie van mijn 'Winter' lantaarntje vinden!
Fijne dag nog.

Liefs, Linda.

Deze lantaarn doet mee met de volgende challenges:
BunnyZoesCrafts: Christmas but not a card
Sweetstampinchallenge: Snowflakes
WildOrchidChallenge: Bleu Christmas
ABCChristmaschallenge: X is for Xmas

22 opmerkingen:

  1. woow zeg! mijn complimenten. dit is supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer ontzettend je best gedaan om deze fantastische winterlantaarn te maken. Ik vind hem erg mooi en ik zou het lantaarntje zelf ook nog wel een keertje willen maken.
    De nestabilitie, die je gebruikt heb vind ik ook erg mooi. Hij staat op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag. Fijne dag nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een schitterende lantaarn heb je gemaakt, prachtig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda wat heb je dit weer mooi gedaan. Een heel leuk idee. Is eens iets heel anders.
    Volgende week kom ik ook bij Marion.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Wat lief!
    deze wordt voor de "kerstworkshop" voor onszelf!
    Heel erg mooi!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jee wat mooi linda, ik vind ze helemaal super die lantaarns!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO die is mooi geworden hele mooie kleuren bij elkaar en het hertje past er perfect bij.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi linda.
    je lantaarn ziet er echt super uit.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww vindt het superrrrr geworden Linda ...zeker blijven deze Tilda's heel erg lief !!
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eem, Linda, zal ik je mijn adres even mailen, deze mooie lantaarn zou ook goed bij ons staan (-;
    Echt, heel mooi!!!
    Hoe werk jij, heb je een scorepal of een snij/embossing geval (weet niet hoe zoiets heet)?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook heel gaaf zeg, was erg leuk om te maken he

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi linda prachtig in deze blauw tinten.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wowww Linda,Wat heb je dit schitterend gemaakt,leuke stempels,mooi ingekleurd.En wat een prachtige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk en prachtig lantaarntje, heel gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig erg mooie kleuren gebruikt en ook de oude magnolia's blijven schatjes.
    Fijn weekend,gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Linda, wat een prachtige creatie is dit weer geworden, super hoor! Erg mooie kleurencombi heb je ook gebruikt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Linda

    wat heb jij een geweldig leuke blog zeg, super. Ik ga je zeker volgen. De theelichten kaart vind ik zo leuk dat ik deze zeker ga maken.
    Fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie lantaarn! (?)
    I love your lantern, it looks great. Beautiful coulors and sweet Magnolia images. You have colored them fab.Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge this time.
    hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning creation !! ,,, i love this ,,, everything is perfect :-)

    thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic card!! Great take on the X Challenge! Thanks for playing along with the ABC Christmas Challenge! We have another fun one for you that started today. We hope you can play along again!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    ABC Christmas Challenge DT

    BeantwoordenVerwijderen